سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فارسی سازی و بومی سازی نرم افزار پروسس میکر نسخه 4

ورژن 4 نرم افزار ProcessMaker که با ظاهر و ساختار کاملا متفاوتی با نسخه های قبلی آن ارایه شده است، به مرور زمان در حال مطرح شدن در سازمان ها است. این نرم افزار از قدرت امنیتی بالاتر، امکانات بیش تر در مدل سازی فرآیندها با BPMN2.0، ظاهر و داشبوردهای کاربر پسند و توانمندی های بالایی برخوردار است. محیط اجرا و طراحی فرآیندها و فرم ساز پراسس میکر 4 به کلی با ورژن های قبلی متفاوت بوده و در نتیجه یک نرم افزار BPMS کاملا جدید به حساب می آید. جهت نصب و راه اندازی این نسخه از نرم افزار ProcessMaker می توانید آن را از این لینک دانلود و نصب پروسس میکر 4 دریافت نمایید.

فارسی ساز ورژن 4 نرم افزار ProcessMaker یک ماژول نرم افزاری است که برای ترجمه و تغییر زبان و رابط کاربری نرم افزار پراسس میکر نسخه 4 به زبان فارسی استفاده می‌شود. به عبارتی این ماژول نرم افزاری به کاربران این امکان را می دهد تا بدون نیاز به دانش فنی و برنامه نویسی، محیط پروسس میکر 4 و فرم های فرآیندها را به صورت کاملا فارسی و راست چین مشاهده کنند. این ابزار شامل فایل ‌های ترجمه و قالب‌ های رابط کاربری است که برای این منظور به صورت تعبیه شده در نرم افزار ProcessMaker وجود دارند.

گروه مدیریت فرآیند پارس با ارایه ماژول فارسی ساز نرم افزار پروسس میکر 4، امکان بومی سازی و فارسی سازی این نرم افزار را برای سازمان ها و کاربران ایرانی فراهم کرده است. این فارسی ساز با طراحی و محیطی فارسی و کاربرپسند، می تواند به سازمان ها و مدیران کمک کند تا نرم افزار پراسس میکر 4 را به عنوان یک نرم افزار BPMS بومی و فارسی در سازمان خود راه اندازی و اجرایی نمایند.